Nieuws

Positieve verandering voor Draaijer

Strategisch partner in slimme en gezonde omgevingen

Vanaf 1 november gaat draaijer+partners verder als Draaijer. Vanuit een verstevigde positionering als ‘Strategisch partner in slimme en gezonde omgevingen’ richt het bedrijf zich nog nadrukkelijker op de het creëren van positieve plekken waar mensen zich prettig voelen en het beste uit zichzelf halen. Draaijer doet dat met een integrale aanpak en gebruikt data en technologische innovaties om de ambitie van opdrachtgevers gegarandeerd waar te maken.

Innovatief vanuit solide fundament

In de afgelopen bijna 30 jaar heeft Draaijer zich ontwikkeld van advies- en projectmanagementbureau naar integrale dienstverlener in het gebruik van gebouwen en gebieden. Waarbij de focus ook ligt op exploitatie en op datagedreven inzicht, sturing en besluitvorming. Deze transitie heeft geleid tot een scherper merkverhaal en bredere propositie. Hier past ook een nieuwe naam en uitstraling bij, waarbij het met trots voortborduurt op het stevige fundament van de organisatie en het sterke team.

De lat hoog leggen

De naam Draaijer wordt eigenlijk al dagelijks gebruikt door de eigen collega’s, opdrachtgevers en partners. De naam is krachtig in eenvoud. De kracht is ook doorgevoerd in de beleving van het beeldmerk. Directeur Berry ten Pas licht toe: “We hebben gekeken naar wie we zijn en wat we te bieden hebben. We zijn een ambitieuze organisatie, met gepassioneerde medewerkers die de lat hoog leggen. Hier zijn we met recht trots op en dit willen we ook uitstralen. We hebben daarom gezocht naar een passende visuele identiteit, met een modern, fris logo.” De vertrouwde plus is in het nieuwe logo in een ander perspectief gezet. Het is nu een logo dat letterlijk en figuurlijk draait.

Positieve plekken

Draaijer ziet een gebouw als een manier om de wereld je beste gezicht te laten zien. Het is een kans om je huisvesting zo te organiseren dat mensen zich er prettig voelen. “Dat is wat we willen: iets neerzetten dat werkt, nu en overmorgen. Droom en daad met elkaar verenigen en op die manier ambities van opdrachtgevers echt waarmaken.” verklaart Berry ten Pas.

“Wij creëren positieve plekken. Positieve plekken halen het beste in mensen naar boven. Plekken waar mensen tot ontwikkeling komen, waar ze zorgen voor anderen, waar ze kennis overbrengen en waar ze het maximale uit zichzelf halen.” Met de nieuwe brandstory gelooft Draaijer nog beter zichtbaar te zijn en anderen te kunnen inspireren om positieve plekken te creëren.

Marketing en Communicatie adviseur

Linda Steehouwer

"Het is onze missie om plekken te ontwerpen waar mensen op een plezierige manier kunnen samenwerken, ontwikkelen en ontmoeten. En fijn kunnen herstellen, bewegen en ontspannen."

Berry ten Pas
Directeur bij Draaijer