
Lange termijn vastgoedmanagement bij Amvest
Sinds 2020 is Draaijer als managing agent verantwoordelijk voor het beheer van veel vastgoedlocaties van het Amvest Living & Care Fund (AL&CF). De portefeuille van het AL&CF groeit significant, met het continu toevoegen van nieuwe zorglocaties en de aankoop van nieuwe woonzorglocaties voor senioren met een zorgvraag. Op dit moment beheert Draaijer ruim 100 panden voor AL&CF.
Maximale tevredenheid bewoners
Als managing agent zorgen we voor het technisch beheer van het eigenarendeel van de panden van de verhuurders Dagelijks Leven, Het Gastenhuis, Futura Zorg en Zorggroep de Laren. Proactief monitoren wij het technische deel van de portefeuille op kwaliteit en budget. Daarnaast hebben we een hoge reactiesnelheid bij het aannemen en verwerken van meldingen en verzoeken, om zo ook de huurderstevredenheid maximaal te houden. ‘One time fix’ is daarbij het uitgangspunt.
Vanuit Draaijer is een toegewijd team van medewerkers verantwoordelijk voor de portefeuille. Met dit team zorgen we voor een prettige samenwerking met zowel AL&CF als de huurders, waarbij wij ons inzetten voor de kwaliteit van de panden en het welzijn van de bewoners.
Optimale prestatie van gebouwen
Een essentieel onderdeel van ons werk is dat we eigenaarschap tonen. Dit betekent dat we proactief omgaan met de wensen van de huurders. Wij nemen verantwoordelijkheid voor de prestaties van de panden en streven proactief naar het verbeteren van de gebouwkwaliteit en -efficiëntie. Hierbij spelen verduurzamingsmaatregelen een belangrijke rol. We richten ons op het optimaliseren van de energieprestaties van de panden en voeren maatregelen door om de gebouwen duurzamer en toekomstbestendiger te maken. Tegelijkertijd waarborgen we dat al onze activiteiten voldoen aan de actuele wet- en regelgeving, zodat we volledige compliance kunnen garanderen.
Beheer en onderhoud
Adviseur Mirjam Rodenburg is het eerste aanspreekpunt voor de huurders en onderhoudt nauw contact met de respectievelijke facilitaire afdelingen. Zij beheert en coördineert alle KWIS-meldingen (Klachten, Wensen, Informatie, Storingen) en zorgt dat deze meldingen worden opgepakt. Daarnaast houdt Mirjam de financiële administratie van het correctief onderhoud bij, organiseert de overleggen met de facilitaire afdelingen van de zorgorganisaties en die met Amvest.
Vanuit onze zusterorganisatie ExploitatiePartners brengen de technisch beheerders Berry Koens en Dennis Kroes hun technische expertise mee, die zij verdelen onder de regio’s noord en zuid. Zij inspecteren jaarlijks alle panden en zorgen voor de meerjarenonderhoudsplannen (MJOP’s) en de bijbehorende budgetten. Daarnaast pakken Berry en Dennis meldingen op, begeleiden ze planmatig onderhoud en spelen een belangrijke rol bij nieuwbouwprojecten.
Betekenisvolle samenwerking
Door het nauwe contact van ons team met de huurders en hun facilitaire afdelingen, kunnen we goed inspelen op hun behoeften en eventuele knelpunten snel oplossen. Door deze samenwerking dragen wij bij aan een veilige, comfortabele en duurzame leefomgeving voor de bewoners van de zorgorganisaties – en dat maakt ons werk bijzonder en betekenisvol.